top of page
Search
  • Writer's pictureFarzad Ime

لوازم یدکی تیکوما

به گزارش برنا، فروشگاه لوازم یدکی تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی خودروهای مختلف بوده و بن این لوازم را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می کند.


خودروی جیلی

کمپانی خودرو سازی جیلی، از معروف ترین برندهای خودرو سازی در بازار جهانی بوده و طرفداران زیادی دارد. برند جیلی از سال 1997 میلادی و در شهر پکن وارد صنعت خودرو سازی چین شد. این کمپانی در ابتدای فعالیتش، در سال 1998 به تولید ون مشغول بود ولی بعد از گذشت یک سال برای تولید سایر خودروها نیز مجوز گرفت.

در حال حاضر خودروی جیلی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و یکی از انواع این خودرو مدل Geely Binyue است. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند بوده و از سال 2018 تولید می شود. این خودرو در بازار جهانی بسیار معروف است و به نام Coolari بین افراد شناخته می شود. جیلی جیاجی از دیگر خودروهای این کمپانی است و در حقیقت اولین MPV این کمپانی محسوب می شود. خودروی جیاجی در سال 2017 میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و سپس بعد از گذشت دو سال وارد بازار خودرو شد.

چراغ جلوی خودروی جیلی یکی از لوازم یدکی پرفروش این خودرو است. این چراغ دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی بوده و از آخرین تکنولوژی در طراحی آن استفاده شده است. این چراغ دارای قابلیت تنظیم ارتفاع نور بوده و به صورت خودکار روشن و خاموش می شود. آیینه بغل خودروی جیلی یکی دیگر از لوازم یدکی پرفروش این خودرو است. آیینه بغل این خودرو دارای یک راهنما و همچنین یک موتور برای تنظیم آیینه می باشد. این آیینه در زمان باز و بسته شدن درهای خودرو، توسط ریموتی که دارد، باز و بسته می شود. آیینه بغل خودروی جیلی تا شو بوده و در صورت عبور از معابر باریک یا درب پارکینگ، به راحتی جمع شده و سپس دوباره به حالت اولیه خود بر می گردد.

خودروی فاو

کمپانی خودرو سازی فاو یک از بزرگ ترین پیشتازان در صنعت خودرو سازی بوده و در زمینه تولید خودرو 60 سال قدمت دارد. کمپانی فاو در سال 1953 راه اندازی شد و در حال حاضر در حال فروش محصولات خود به بیشتر از 70 کشور در دنیا می باشد. در حقیقت می توان گفت خودروهایی که ساخت بسترن چین هستند، در کشور ایران به نام فاو شناخته می شوند. این خودرو در کشور ایران توسط گروه بهمن و مونتاژ و عرضه می شود. شرکت خودرو سازی فاو فعالیت خود را از طریق سرمایه گذاری دولتی آغاز کرده است و در حال حاضر بخشی از سهام آن در اختیار دولت قرار می باشد.

کمپانی فاو، برای ساخت خودرو دارای دو مجموعه بزرگ به نام های بسترن و هونگ کی است. کمپانی خود رو سازی فاو، در ابتدا بیشتر در زمینه تولید ماشین آلات سنگین مانند کامیون فعالیت می کرد، ولی در سال 2006 برند بسترن برای تولید خودروهای مدرن تاسیس شد. خودروهای بسترن شامل دو کراساور X80 و X40 و همچنین 4 خودروی صندوق دار B30 ،B50، B70 و B90 هستند. با توجه به این که خط تولید محصولات مزدا در کشور چین به وسیله بسترن اداره می شود، خودروی B30 به هیچ عنوان شباهتی با هیچ کدام از خودروهای مزدا ندارد.

لوازم یدکی فاو

چراغ جلوی فاو بسترن شرکت تیکوما یکی از لوازم یدکی پرفروش این خودرو بوده و جلوه زیبایی به این خودرو بخشیده است. به طور کلی چراغ های جلو و عقب این خودرو کیفیت بسیار بالایی داشته و جلوه بسیار زیبایی به این خودرو می دهد. آیینه بغل این خودرو از دیگر لوازم یدکی این خودرو محسوب می شود. این آیینه برقی بوده و به سیستم گرم کن مجهز است و بنابراین بخار نمی کند. علاوه بر این آیینه این خودرو تا شو بوده و مجهز به یک کلید فابریک می باشد و راننده با استفاده از این کلید می تواند آیینه را باز و بسته کند. آیینه بغل خودروی فاو بسترن B30 در هنگام بسته شدن در خودرو به طور اتومات بسته می شود. همچنین آیینه های این خودرو موقع روشن شدن ماشین به طور خودکار باز می شوند.

2 views0 comments

Recent Posts

See All

آموزشگاه زبان سخن برتر

آموزش فشرده زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از مناسب ترین دوره ها برای افرادی است که می خواهند در کم ترین زمان، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. به طور کلی می توان گفت آموزش زبان انگلیسی

بوستر پمپ تاییدیه آتشنشانی

بوستر پمپ تاییدیه آتشنشانی بعد از تایید شدن توسط آتشنشانی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این بوستر پمپ در حقیقت به ساختمان های در حال ساخت، مجوز ساخت می دهد. برای خرید و اطلاع از قیمت بوستر

What is Social Media?

Social media can be a great way to stay connected with people outside your circle. The problem is knowing how to get started and whether the experience is worth it. There are tons of sites out there t

bottom of page